כיסויים ייחודיים בעולם הרכב – ככלי שיווקי בידי הסוכן
 
מומחי הפניקס מציגים שני ביטוחי רכב ייחודיים – וחולקים כלים שיווקיים שיסייעו לך להגדיל את תיק הפרט בצורה פשוטה אך יעילה.
 
כל בעל עסק יודע שהגדלת סל המוצרים של הלקוח מצמצמת את סיכויי הנטישה. הכלל הזה נכון שבעתיים בעולם הביטוח: סוכן המרחיב את סל ההגנות של הלקוח נהנה מנאמנות גבוהה, ממיצובו כמקצוען וכמובן גם מהגדלת היקף ההכנסות.

עם כל כך הרבה יתרונות, השאלה היא איך אפשר להעמיק את תיק הפרט של המבוטח? באמצעות פוליסות ביטוח ייחודיות המשלבות טיפים פשוטים (אך יעילים) להפצתם. מוכנים לצאת לדרך?

נוהגים אחרת: חבילת הכיסויים הייחודית של הפניקס
הפניקס מעניקה למבוטחיה חבילת כיסויים מורחבת, במסגרת שתי תכניות ייחודיות: 
 

 
תכנית "הפניקס זהיר"
ביטוח רכב בשיטת "הכול כלול", המיועד לנהגים זהירים ומכיל חבילת כיסויים יחידה מסוגה:
1.    אחריות צד ג' בגובה 1,000,000 ₪ – גובה הכיסוי הממוצע של ביטוחי צד ג' עומד על 400-500 אלף ₪, ועלול שלא להספיק (לדוגמה כאשר מעורבים בתאונה מספר רכבים). במידה והנזק שנגרם עולה על גובה הכיסוי, יצטרך המבוטח לשלם מכיסו את ההפרש. הכיסוי המורחב של הפניקס זהיר בגובה 1,000,000 ₪, מעניק למבוטח את מרווח הביטחון הרצוי.
2.      ביטול סעיף ההשתתפות העצמית החל מ- 5 ₪ לחודש – מעניק למבוטח תמורה מלאה בקרות מקרה ביטוח.
3.      נגישות גבוהה – מאפשרת לבטח נהגים מגיל 21 ומעלה, גם באם  הוגשה תביעה אחת בשלושת השנים האחרונות. 
4.      חבילת הרחבות מקיפה –  הכוללת תוספת פיצוי לרכישת רכב חדש, ביטוח לאביזרים ותוספות מיוחדות ברכב, כיסוי רעידת אדמה, מהומות ושביתות, וויתור על מיגון ברכבים בשווי עד 200,000 ₪ (למעט דגמים גניבים במיוחד), חבילת ריידרים משודרגת ועוד.
לצד המטריה הביטוחית הרחבה, נהנה המבוטח מתעריף אטרקטיבי באמצעות הנחת לינקץ' – ברכישת ביטוח מקיף וחובה לתקופות ביטוח חופפות, והחשוב מכל: תעריף חובה מוזל מתעריף הפניקס הרגיל בביטוח חובה.


חיסכון כפול בזמן
באופן טבעי, כמות התביעות של נהגים זהירים קטנה יותר. אך גם כאשר מתרחשת תביעה, הסילוק קצר וקל. זאת מכיוון שנערך אימות נתונים מול המבוטח בעת עריכת הפוליסה באמצעות מוקד הפניקס, כדי למנוע חיתום בזמן תביעה. גם בעת החידוש מסייע המוקד בטיפול בחידושים וחוסך על ידי כך זמן עבודה יקר לסוכן.

תמצית יתרונות:
·         אחריות צד ג' בגובה 1,000,000 ₪
·        ביטול סעיף ההשתתפות העצמית (החל מ- 5 ש"ח בחודש)
·         נגישות גבוהה
·         חבילת הרחבות מקיפה
·         חיסכון בזמן
·         הנחת לינקץ' לביטוח המקיף
·         תעריף חובה מוזל

טיפ לשיווק "הפניקס זהיר"
ביטוח רכב הוא מוצר נדרש. לכן, כל שצריך לעשות כדי למשוך את תשומת לב הלקוח, הוא לעורר את המודעות לכיסויים הביטוחיים המהותיים שמעניק הפניקס זהיר – כמו אחריות צד ג' מורחבת וביטול ההשתתפות העצמית. ברגע שהמבוטח יבין עד כמה נרחבת המטריה הביטוחית שהוא מקבל ביחס לחלופות – הוא לא ירצה לוותר עליה: גם הצעה מתחרה זולה במעט, לא תעניק לו את הכיסויים המועדפים.

תכנית "רכב שני במשפחה"
מבוססת על תנאי תכנית "הפניקס זהיר" ומיועדת לביטוח הרכב השני במשפחה (במקרים שבהם הרכב הראשון הינו רכב צמוד ממקום העבודה). מאחר והרכב השני נמצא בשימוש מועט, תכנית זו מאפשרת למבוטח ליהנות מכיסוי ביטוחי במחיר אטרקטיבי, הנמוך אף מתעריף "הפניקס זהיר". יתרון משמעותי נוסף של תכנית זו הוא בכיסוי לכל נהג מעל לגיל 24, עם העדר תביעות נקי בשלוש השנים האחרונות.

כלים לשיווק "רכב שני במשפחה"
הגדלת תיק הפרט באמצעות תכנית "רכב שני במשפחה" מתחילה בהקלקה: הארגונים המבוטחים באמצעותכם מעניקים רכב צמוד, בליסינג או בבעלות מעביד? מה יותר פשוט מאשר לפנות לחשב ולבקשו להכניס לפורטל האירגוני פלייר אינטרנטי המפרט את הטבות התכנית? כך הארגון מרוויח עובדים מרוצים, ומעניק לך אפשרות להיחשף לכלל העובדים במוצר הנדרש. בסופו של יום, פניה מסוג זה עשויה להניב לך הסוכן פוליסות פרט רבות בכל תחום. Win-Win...

בדיוק לשם כך עיצבנו עלון שיווקי שבאפשרותך לשלוח לארגונים

שאלת המפתח
מהיום, בכל פגישה עם מבוטח או פניה למשרדך לצורך רכישת ביטוח רכב, חייבת להישאל השאלה : "האם יש לך או לבן/בת הזוג רכב צמוד מהעבודה"?

שאלה רלוונטית מאוד הפותחת דלתות. אגב, שמתם לב כמה רכבי ליסינג נעים בכבישי ישראל? מה עם הרכב השני של כולם ? מה משרדכם עשה על מנת להביאם אליו ?

המומחים שלנו מזמינים אותך לשמוע עוד,
על הכיסויים המסייעים להגדיל את תיק הפרט ואת שביעות הרצון של הלקוחות.


שמואל אלעד,
מנהל ביטוח כללי אשכול דן
Elad@Phoenix.co.il

להורדת עלון שיווקי


עיצוב ומיתוג - Visual-Trigger    בניית אתרים - ITdesigns